Minette Walters Fox Evil

Inhaltsangabe zu „Fox Evil“ von Minette Walters

When elderly Ailsa Lockyer-Fox is found dead in her garden, dressed only in night clothes and with blood stains on the ground near her body, the finger of suspicion points at her wealthy, landowning husband, Colonel James Lockyer-Fox. A coroner's inquest gives a verdict of 'natural causes' but the gossip surrounding him refuses to go away. Why? (Quelle:'Flexibler Einband/01.08.2003')

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61

Die Diagnose

Total spannend, interessant und lustig :)

lizzie123