Miriam Moss Bad Hare Day

Inhaltsangabe zu „Bad Hare Day“ von Miriam Moss

When Uncle Herbert agrees to babysit his niece for the day he does not quite count on her being such an organiser, or willing apprentice. When Herbert's customers come to the end of their appointments they too are more than a little surprised that such a young girl can have so much energy! (Quelle:'Flexibler Einband/01.04.2004')

Die Macht der verlorenen Träume

Irve

Luna und der Katzenbär lüften ein Geheimnis

ilkamiilka

Das Wunder der wilden Insel

Das Buch übermittelt so viel – und ist für Groß und Klein geeignet.

Eliza1991

Die Glücksbäckerei – Die magische Zeit