Silence

Silence

Inhaltsangabe zu "Silence"

UPDATED JUNE 2014 For eleven years, Oakley Farrell has been silent. At the age of five, she stopped talking, and no one seems to know why. Refusing to communicate beyond a few physical actions, Oakley remains in her own little world. Bullied at school, she has just one friend, Cole Benson. Cole stands by her, refusing to believe that she is not perfect the way she is. Over the years, they have developed their own version of a normal friendship. However, will it still work as they start to grow even closer? When Oakley is forced to face someone from her past, can she hold her secret in any longer? *Silence deals with sensitive issues*

ISBN:B009SV1YCU
Sprache:Englisch