Maerlin's Storm (Storm-Bringer Saga 1)

Maerlin's Storm (Storm-Bringer Saga 1)

Inhaltsangabe zu "Maerlin's Storm (Storm-Bringer Saga 1)"

Maerlin's Storm is the first book in a series of novels called the Storm-bringer Saga. It is a coming of age, fantasy tale about a young girl called Maerlin Smith. Her life in an isolated mountain village has become troubled. It had all started the year before; when she had dreamt of a violent storm; a storm that would later kill her mother. Now Maerlin has become alienated from her close-knit community. They believe that she is instrumental in a number of freak storms that have wreaked havoc on their mountainside. Maerlin however, has other things on her mind - she is convinced that she is going to die.

ISBN:B00B80XULM
Sprache:Englisch