No Author DEAN MR MEN POCKET TREASURY

31. December 2014 um 22:07
  • For Younger Children

DEAN MR MEN POCKET TREASURY

31. December 2014 um 21:35

Mr Men Pocket Treasury is a collection of eight Mr Men short stories bound together in one hardcover volume. In this book we meet Mr Greedy, Mr Tickle, Mr Happy, Mr Nosey, Mr Bump, Mr Topsy-Turvey, Mr Silly and Mr Funny. While some stories like “Mr Greedy” and “Mr Silly” are creative, inventive and fun, others like “Mr Nosey”, or “Mr Bump” are predictable or even boring - at least for adults. As always, the text is accompanied by colorful drawings that are fun to look at. I can imagine that younger children will enjoy Mr Men Pocket Treasury and even adults can pass their time reading the short stories, although they shouldn't expect too much.