Nora Roberts Jewels of the Sun

Inhaltsangabe zu „Jewels of the Sun“ von Nora Roberts

Determined to re-evaluate her life, Jude Murray flees America to take refuge in Faerie Hill Cottage in the Irish village of Ardmore. Finally back home in Ireland after years of travelling, Aidan Gallagher possesses an uncommon understanding of his country's haunting myths. But in Jude he sees a woman who can soothe his heart and stir his blood.

Meine besten Rezepte für Slow Cooker und Schongarer

Buchgespenst

Adele Spitzeder

rewareni

Planet Planlos

Klare Leseempfehlung für jeden einzelnen!

skiaddict7

Heilkraft von Obst und Gemüse