P.C. Cast Goddess of Legend

Inhaltsangabe zu „Goddess of Legend“ von P.C. Cast

Isabel, a world-weary photojournalist, is grounded back home in Oklahoma, when her car plummets off a bridge into a lake. Struggling on the edge between life and death, shes miraculously saved by the Water Goddess, but with one tiny caveat: Isabel must travel to another time to seduce the legendary Lancelot du Lac away from Queen Guinevere. (Quelle:'Flexibler Einband/01.12.2010')

Stöbern in Fantasy

Die Gabe der Könige

nicht beendet...

kidcat283

Die dreizehn Gezeichneten

Nenatie

Die Dämonenkriege

KlaasHarbour

Die Grimm-Chroniken (Band 1)

Caramelli

Blood Destiny – Bloodfire

Fantasievolle Story mit kleinen Schwächen.

SteffiFee

Der Schwarze Thron - Die Königin