Paolo Perrotta Metaprogramming Ruby

Inhaltsangabe zu „Metaprogramming Ruby“ von Paolo Perrotta

Describes metaprogramming as an essential component of Ruby. This book helps readers to master the art of metaprogramming. It is packed with pragmatic examples of metaprogramming in action, many of which come straight from popular libraries or frameworks, such as Rails; programming challenges that let you experiment and play.

Weihnachten kommt immer so plötzlich!

Wundervoll als Geschenk für Freunde oder sich selbst

Gwennilein