Patricia Scanlan City Girl

Inhaltsangabe zu „City Girl“ von Patricia Scanlan

A friendly blonde 'made for loving', a quiet brown-eyed girl of no confidence, and a sexy redhead with wanderlust: Devlin, Caroline and Maggie. Their staunch three-way friendship is born while housesharing. That, and their status-symbol membership of Dublin's most exclusive health centre for high-profile women: City Girl.
  • Rezension zu "City Girl" von Patricia Scanlan

City Girl

melmo

05. August 2007 um 14:59

Da ich das buch gerade erst lese kann ich noch nicht soooo viel dazu sagen, aber mir persönlich gefällt es ganz gut, allerdings ist es relativ schwer geschrieben es sind viele schwierige fremdwörter drin, aber teilweise versteht man den sinn trotzdem.