Patricia Zenklusen ARTBOX.PROJECT New York 1.0 Lianne Kocks

Inhaltsangabe zu „ARTBOX.PROJECT New York 1.0 Lianne Kocks“ von Patricia Zenklusen

I am completely captivated by what is within. The significance of my subject; a simple portrait or a still life captured within our surroundings. Everything has a story to tell. I work with my brushes and palette knife across canvases, paper and other medium which holds my story. My raw, unplanned stroke takes me through fluidity to rigidity, from mundane to colourful. Capturing changes and try to breathe life to it. Am currently base in Germany.

Naturnahes Kochen – einfach, gut, gesund

Ganz gutes Kochbuch

Melli274

Unsere unbekannte Familie

Eine wirklich schöne Sammlung von einmaligen Tiergeschichten

DarkReader

Seitenblicke

Enttäuschend und wirr, nichts Neues, dafür höchst abenteuerliche Argumente.

Saja

Mit anderen Augen