Patrick Gale Notes from an Exhibition

Inhaltsangabe zu „Notes from an Exhibition“ von Patrick Gale

The new novel from the bestselling Patrick Gale. Renowned Canadian artist Rachel Kelly -- now of Penzance -- has buried her past and married a gentle and loving Cornish man. Her life has been a sacrifice to both her extraordinary art and her debilitating manic depression.

Stöbern in Historische Romane

sommerlese

Die Farbe von Milch

hannipalanni

Die Fallstricke des Teufels

Fesselnder historischer Roman - unbedingte Leseempfehlung!

mabuerele

Der Ruf der Bäume

War mir leider zu abgedreht und schlagende Menschen kann ich nicht mögen. Vor allem nicht, wenn das romantisiert wird.

AmyJBrown