Dagen efter orden

Cover des Buches Dagen efter orden (ISBN: 9789174630510)

Inhaltsangabe zu "Dagen efter orden"

Vi är inget, utan på väg mot något. Den här boken handlar egentligen om att tillåta sig upptäcka tystnaden. På köpet blir du yngre. Följ bara siffrorna, de tar ett liv eller två att förstå. Uppenbarelsen kommer i rätt ögonblick, varken förr eller senare. Vi tänker inte som andra. Vi tänker på dig och har tagit fram en upplevelse utöver det vanliga bara för din skull. Bokkonceptet består av Patriks bilder i symbios med Pers fantastiska dikter. Detta är botemedlet mot duggregn, försenad lokaltrafik och fulla tvättkorgar. Vi lovar att detta är en större upplevelse än samtliga dokusåpor, veckotidningar och reklampelare som du, ofrivilligt, kommer att konsumera i år. Gör ett medvetet val. Dagen efter orden är ett minne för livet, ett skott i själen och en bok som ger mening till måndagar.

Sprache:Schwedisch
Verlag:Books on Demand