Paul Stewart Barnaby Grimes: Phantom of Blood Alley

Inhaltsangabe zu „Barnaby Grimes: Phantom of Blood Alley“ von Paul Stewart

Barnaby Grimes is a tick-tock lad, high-stacking his way across the rooftops of his city in search of adventure and mystery. After an experiment goes disastrously wrong, Barnaby finds himself on the trail of a mad chemist with a talent for disappearing into thin air.

Wer hat Weihnachten geklaut?

Nette Geschichte, schöne Stimmung.

Sunny25

Besuch Aus Tralien

danielamariaursula

Miss Drachenzahn – Anleitung zum freundlichen Umgang mit Kindern

Kaddi

Ein Rentier kommt selten allein - Unser Jahr mit dem Weihnachtsmann

Unaufgeregtes, nettes Weihnachtsbuch. Ideal zum Vorlesen geeignet.

Reebock82

Tom, der kleine Astronaut