Paulo Coelho Adultery

Inhaltsangabe zu „Adultery“ von Paulo Coelho

The thought-provoking new novel from the international bestselling author whose words change lives. §§ Linda knows she's lucky.§§Yet every morning when she opens her eyes to a so-called new day, she feels like closing them again.§§Her friends recommend medication.§§But Linda wants to feel more, not less.§§And so she embarks on an adventure as unexpected as it is daring, and which reawakens a side of her that she - respectable wife, loving mother, ambitious journalist - thought had disappeared.§§Even she can't predict what will happen next...§

Der Beste küsst zum Schluss

Ein typischer Susan Mallery Roman, der wie immer gute Unterhaltung bietet.

Rebecca1493

Alles über Heather

LaLecture

Olga

Ein wunderschönes Buch, hat mich sehr beeindruckt.

claudiaausgrone

Die Farbe von Milch

Marina_Nordbreze

Solange unsere Herzen schlagen

Sehr schöne Handlung mit so individuellen Charakteren, wirklich herzzerreißend.

laraantonia

Wie der Wind und das Meer