Neanderthal Seeks Human: A Smart Romance (Knitting in the City) (Volume 1) by Penny Reid (2013-03-13)

von Penny Reid

ISBN:B01K3KXG02
Sprache:
Verlag:cipher-naught
Erscheinungsdatum:01.01.1667

Laralarrys avatar
    Laralarryvor 2 Jahren
    “There are only 10 types of people in the world. Those who understand binary, and those who don't.”

Inhalt: There are three things you need to know about Janie Morris: 1) She is incapable of engaging in a conversation without volunteering TMTI (Too Much Trivial Information), especially when she is unnerved, 2) No one unnerves her more than Quinn Sullivan, and 3) She doesn't know how to knit.

After losing her boyfriend, apartment, and job in the same day, Janie Morris can't help wondering what new torment fate has in store. To her utter mortification, Quinn Sullivan- aka Sir McHotpants- witnesses it all then keeps turning up like a pair of shoes you lust after but can't afford. The last thing she expects is for Quinn- the focus of her slightly, albeit harmless, stalkerish tendencies- to make her an offer she can't refuse.

Rezension: Neanderthal seeks human ist eines der Bücher, die ganz nett sind, wenn man sie liest, aber eine Woche nachdem man sie beendet hat, vergisst man komplett deren Inhalt. Wie also bereits beschrieben, hat mir dieser Roman gut gefallen, denn er ist eine nette Story für zwischendurch mit 0-8-15 Charakteren und einer 0-8-15 Story. Aber warum sollte dieses Konzept falsch sein? ich lese gerne mal neben all der medizinischen Fachliteratur über eine Liebesgeschichte, von der ich weiß, dass sie gut enden wird.

Myxanias avatar
    Myxaniavor 2 Jahren