Peter F. Hamilton Fallen Dragon

Inhaltsangabe zu „Fallen Dragon“ von Peter F. Hamilton

Born in a colony world in 2310, Lawrence Newton hankered after the golden era of starships exploring the galaxy. But the age of human starflight was drawing to a close, so this hot-heated teenager ran away from home in search of adventure. 20 years later, he's the sergeant of a washed-out platoon taking part in the invasion of another world. (Quelle:'Flexibler Einband/05.07.2002')

LYKKE

Auf der Suche nach dem Glück

raven1711

Rattatatam, mein Herz

Mutig und humorvoll

raven1711

Wer nicht schreibt, bleibt dumm

seschat

9 1/2 perfekte Morde