Peter Gabriël Visser De negende weg

Inhaltsangabe zu „De negende weg“ von Peter Gabriël Visser

Waarom de negende weg? Er zijn vier wegen naar verlichting. De weg van de Fakir (beheersing van het lichaam), de weg van de Yogi (beheersing van het gevoel), de weg van de Monnik (beheersing van de geest) en Gurdjeff's vierde weg (beheersing van het ego op basis van kennis van het enneagram). Ons ego is echter veel slimmer waardoor dit geen enkele reizen eeuwigheid maar retourtjes tranendal worden. Vier maal verlossing en vier maal terug naar af. De negende weg daarentegen vereist geen ingewikkelde houdingen, langdurige meditatie of godsdienstoefeningen. Geen onvoorwaardelijke gehoorzaamheid of complexe studie. Het is de weg van de liefde en kan 24 uur per dag beoefend worden met een geringe inspanning en een verbluffend resultaat. In 7 hoofdstukken wordt u de essentie aangereikt. Het ware enneagram fungeert in de negende weg als staircase to heaven! Bovendien bevat de negende weg zeven scheppingsmandala's en drie unieke meditaties.

Generation Kohl

Leider nicht gut.

blaues-herzblatt

Das geheime Leben der Seele

Alles über unser unsichtbares Organ

Frau_J_von_T

Lass uns über Style reden

Schon Coco Chanel sagte: "Mode ist vergänglich, Stil niemals"

classique

Ab ins Bett!

Kurzweilig, lehrreich und sehr humorvoll

Frau_J_von_T

Machen!

Fabian_Siegler

König der Hobos

Entführt in einer fremde Welt.

Nomadenseele