Phillipa Ashley It Should Have Been Me

Inhaltsangabe zu „It Should Have Been Me“ von Phillipa Ashley

When Carrie's fiancA(c) Huw suddenly calls off their wedding, and she finds out he's marrying another woman, she's devastated. Desperate to get away, Carrie jumps at her best friend Rowena's suggestion of a road trip in her VW camper van. But when Rowena has to pull out and Matt Landor, an old friend of Huw's, ends up filling the breach, she's not so sure. Will fate take the pair on an altogether different journey?

Stöbern in Liebesromane

Wintersterne

Wunderschöne Beschreibung der Stadt Prag, aber eine etwas langatmige Geschichte 3er Frauen, die der Liebe wegen die "Goldene Stadt" besuchen

Kamima

Schneeflockenküsschen

Modernes Charles Dickens Weihnachtsmärchen ... zuckersüss wie ein pudriger vanillekipferl.

Eva_Maria_Nielsen

Mein Herz ist eine Insel

Ernster und tiefer gehend als erwartet. Mitten im schottischen Meer liegt diese Insel, die Dreh- und Angelpunkt dieser Geschichte.

sollhaben

Zoe und die Liebe

Abwechslungsreicher und unterhaltsamer Liebesroman!

Bambisusuu

Was auch immer war