Piotr Kapusta Wörterbuch für Exporthandel. Polnisch-Deutsch

Inhaltsangabe zu „Wörterbuch für Exporthandel. Polnisch-Deutsch“ von Piotr Kapusta

Polsko-niemiecki słownik eksportera zawiera 22 000 haseł obejmujących terminologię z zakresu: organizacji i techniki handlu zagranicznego, makroekonomii, mikroekonomii, prawa, transportu i spedycji, ubezpieczeń i rozliczeń w handlu zagranicznym, zwyczajów w handlu zagranicznym, badań rynków zagranicznych, ceł, podatków oraz dziedzin pokrewnych. Słownik przeznaczony jest dla pracowników handlu zagranicznego, spedytorów, przewoźników, tłumaczy, studentów oraz pracowników naukowych. Z myślą o kolejnych wydaniach prosimy o wszelkie, szczególnie krytyczne uwagi, mając nadzieję, że pozycja ta zyska przychylność czytelników.

Mein Kind ist genau richtig, wie es ist

Diana182

kruemelmonster798

Green Bonanza

RobinBook

Was das Herz begehrt

Tolles Buch mit vielen Erklärungen über unser Herz.

Linda-Marie

Die Welt vor dem Geldinfarkt