Poppy Z. Brite Drawing Blood

Inhaltsangabe zu „Drawing Blood“ von Poppy Z. Brite

At a house in Missing Mile, just outside New Orleans, little Trevor McGee found the bodies of his brother, his mother, and the man who killed them both - his father. Twenty years later, the house lies abandoned. Trevor returns, with his lover Zach, a fugitive computer hacker, determined to uncover what drove his father to madness and murder. (Quelle:'Flexibler Einband/01.01.2004')

Gehen, um zu bleiben

• Rezension zu "Drawing Blood" von Poppy Z. Brite

Drawing Blood

Banshee

29. March 2008 um 21:15

Wow, auch "Band 2" hat mich schnell in seinen Bann geschlagen und die Figuren waren mit überaus symphatisch. Besonders schön fande ich das stellenweise "auftauchen" von Ghost und Steve.