Drawing Blood

von Poppy Z. Brite
Drawing Blood

Inhaltsangabe zu "Drawing Blood"

At a house in Missing Mile, just outside New Orleans, little Trevor McGee found the bodies of his brother, his mother, and the man who killed them both - his father. Twenty years later, the house lies abandoned. Trevor returns, with his lover Zach, a fugitive computer hacker, determined to uncover what drove his father to madness and murder.

Sprache:
Verlag:Random House
Erscheinungsdatum:01.07.1995

Banshees avatar
    Bansheevor 10 Jahren
    Rezension zu "Drawing Blood" von Poppy Z. Brite

Wow, auch "Band 2" hat mich schnell in seinen Bann geschlagen und die Figuren waren mit überaus symphatisch. Besonders schön fande ich das stellenweise "auftauchen" von Ghost und Steve.

H
    HeAdspin