Rachel B. Glaser Paulina & Fran

Inhaltsangabe zu „Paulina & Fran“ von Rachel B. Glaser

Sharp-tongued, fearsome Paulina meets lovely, listless Fran one night at a house-party held near their privileged New England art school. Together they drift through their classes, critique their fellow students, lavish attention on their curls and nurture their shared dreams of genius. But when their burgeoning friendship tips from intensity into enmity our two heroines find themselves cast out from the halcyon days of art school, divided from one another and set adrift in the increasingly disappointing world of adulthood. Written with wit and brio, dancing between razor-sharp satire and a tender portrait of unrequited love, Paulina & Fran is a beguiling whirl of a novel from a writer of immense talent.

Aus diesem Buch hätte man so viel mehr rausholen können. So bleibt die Beziehung zwischen Paulina & Fran leider etwas unausgegoren ...

— Ein LovelyBooks-Nutzer

So enden wir

MrsFraser

Gänseblümchen sterben einsam

Gefühlvolles Jugendbuch mit gewöhnungsbedürftigem Schreibstil

Lilith79

Eine Liebe in Apulien

Hätte besser sein können.

lesemaus301

Das Mädchen, das in der Metro las