Rachel Caine Last Breath

Inhaltsangabe zu „Last Breath“ von Rachel Caine

Student Claire Danvers learns that three vampires have vanished without a trace. And after an uneasy encounter with Morganville's latest resident, Claire is certain that the mysterious Magnus isn't human. But is he a vampire-or something else entirely? One thing is clear: Magnus is to blame for the disappearances. And if vampires are turning into victims, what chance does a human like Claire have of stopping him?

Petronella Apfelmus - Hexenbuch und Schnüffelnase

black_horse

Animox. Die Stadt der Haie

QueenSize

Die kleine Hummel Bommel und die Liebe

Total niedliche Geschichte

Leylascrap

Phantastische Tierwesen und wo sie zu finden sind

Skyline-Of-Books

Willy Puchners Fabelhaftes Meer