Rachel Gibson Lola Carlyle Reveals All

Inhaltsangabe zu „Lola Carlyle Reveals All“ von Rachel Gibson

Lola Carlyle's been revealing things her entire life--first, as a model, where the world got to see her in lingerie...then as a girlfriend, though her ex is selling those photos all over the internet. So she's not about to reveal a damn thing to Max Zamorna--even if he's sexy, handsome and stranded with her on a disabled yacht at sea.§Max is some kind of federal agent--at least that is what he says. But though there's sexual attraction, Lola knows better than to trust him. After all, any man who dislikes her little dog can't be any good!§As for Max, he's pretty sure that there's more to Lola than meets the eyes, so he agrees to help her track down that rotten ex of hers--if they ever get back to land. In the meantime, he's decided that he's not going to let her go...not until she reveals all--about herself and about her feelings for him.

Der Vater, der vom Himmel fiel

SigiLovesBooks