Rachel Gibson Lola Carlyle Reveals All

Inhaltsangabe zu „Lola Carlyle Reveals All“ von Rachel Gibson

Lola Carlyle's been revealing things her entire life--first, as a model, where the world got to see her in lingerie...then as a girlfriend, though her ex is selling those photos all over the internet. So she's not about to reveal a damn thing to Max Zamorna--even if he's sexy, handsome and stranded with her on a disabled yacht at sea.§Max is some kind of federal agent--at least that is what he says. But though there's sexual attraction, Lola knows better than to trust him. After all, any man who dislikes her little dog can't be any good!§As for Max, he's pretty sure that there's more to Lola than meets the eyes, so he agrees to help her track down that rotten ex of hers--if they ever get back to land. In the meantime, he's decided that he's not going to let her go...not until she reveals all--about herself and about her feelings for him.

Die Ladenhüterin

Sehr einfühlsam geschrieben. Ein lesenswertes Buch, das auch kritisch auf unsere Leistungsgesellschaft und Toleranz blickt.

ariadne

Die Frauen von Long Island

Ein sehr einfühlsames und ehrliches Buch über Themen, wie Alzheimer, Depression, Suizid und über das Älterwerden

Rees

Das Mädchen, das in der Metro las

Ein must-read für alle die Bücher lieben

sternenstaubhh

Hier ist es schön

Hellena92

Die Worte, die das Leben schreibt

Ein Buch, durch das man sich kämpfen muss.

Tanja_Radi

Die Perlenschwester

Eine schöne Geschichte in einer wunderschönen Kulisse, die für Fernweh sorgt ;)

SteffiFeffi