Rayven T. Hill Blood and Justice

Inhaltsangabe zu „Blood and Justice“ von Rayven T. Hill

When sixteen-year-old Jenny James goes missing, and the local police are unable to find her, the girl's frantic mother hires private investigators Jake and Annie Lincoln to search for her child. When the body of Jenny's boyfriend is discovered, the mystery of her disappearance deepens. Shaken out of their comfort zone of Internet searches and poring over public records, the couple soon find themselves facing the frightening possibility they are looking for the latest victim of a serial killer. As more bodies pile up, the town is gripped with fear. It seems no one is safe, and the Lincolns race to solve an impossible puzzle before they become the killer's next victims. About This Mystery Series • Book 1: Blood and Justice (A Free eBook) • Book 2: Cold Justice • Book 3: Justice for Hire • Book 4: Captive Justice • Book 5: Justice Overdue • Book 6: Justice Returns (Coming Next) A private investigator series of criminal thrillers on kindle, this thriller detective series features Jake and Annie Lincoln. Private Investigator Series eBook Categories: - Criminal Thrillers - Criminal Thrillers - Thriller Detective Series - Thriller Book Series - Thrillers On Kindle - Thrillers Series - Thriller Novels - Mystery Series - Kindle Unlimited Books

Die Mädchen von der Englandfähre

Guter Plot, schwaches Ende, Übersetzungsfehler.

Juliane84

SOG

Hennie

AchtNacht

ShellyBooklove

Geständnisse

Welch grandioses und doch verstörendes Bucg über Rache und Schuld!

Kleines91

Blood and Justice
    dieFlo

dieFlo

17. December 2014 um 11:58

Ein Mädchen verschwindet - die Polizei ist machtlos. Es gibt keine Spur, keine Idee wo sie sein kann. Die Mutter heuert in ihrer Verzweiflung einen Privatdetektiv an und er wird etwas finden, dass ein ganze Kleinstadt schockiert und in Angst versetzt.  Es ist der Körper von Jennifers Freund und es werden viele folgen ... Es gibt einen Serienkiller in ihrer Stadt! Unfassbar.... pure Verzweiflung und keine Idee, wo die Suche beginnen soll.  "Blood and Justice" ist mein erster Thriller von Rayven Hill - ich bin begeistert. ich bin durch die Seiten gerannt und ich habe die Angst gefühlt, gezittert und gehofft und wurde am Ende des Besseren belehrt. niemand ist sicher .....  Auch ein Thriller, den ich wieder für mein Team Thriller gelesen habe, um es zu unterstützen im Kampf gegen das Team Krimi - das Buch wäre ohne die Challenge an mir vorbeigegangen und ich verspreche euch Krimis: Ich werde es auch noch in Deutsch lesen! (zählt ja dann noch einmal ..9