Renate Dehner , Ulrich Dehner Steh dir nicht im Weg!: Mentale Blockaden überwinden

Inhaltsangabe zu „Steh dir nicht im Weg!: Mentale Blockaden überwinden“ von Renate Dehner

Title: Don't Stand in Your Own Way! Overcoming Mental Blockades Mental attitude plays an important role, not only in sports but in daily life as well. In the end, it determines success or failure. The authors Renate and Ulrich Dehner have developed a method that helps to uncover negative thought patterns and overcome them. Using their simple mental exercises, you can take steps that will transform your life. It's easy! The Check-Your-Mind-Method can be applied in many different life situations, both personal and professional.

LeFloid: Wie geht eigentlich Demokratie? #FragFloid

SmettgirlSimi

Vegetarisch mit Liebe

buecherherzrausch

Die Stadt des Affengottes

Ein lesenswerter Expeditionsbericht über eine verschollene Stadt in Honduras.

Sancro82

Hygge! Das neue Wohnglück

sommerlese

Was das Herz begehrt

MelaKafer

Wir hätten gewarnt sein können

Zusammenstellung bisheriger Aussagen Trumps.

kvel