Last Wolf Standing (Mills & Boon Intrigue) (Nocturne - Book 23)

Last Wolf Standing (Mills & Boon Intrigue) (Nocturne - Book 23)

Inhaltsangabe zu "Last Wolf Standing (Mills & Boon Intrigue) (Nocturne - Book 23)"

Five seconds earlier Mason would have sworn it could never happen… …yet it only took Torrance’s sweet scent to ignite a driving, explosive need to claim her. His pack would never sanction that liaison. Worse, the rogue werewolf he’d been hunting had sensed that attraction and made Torry his prey. Forced to safeguard her from this ruthless assassin, Mason now faced the ultimate challenge. Did he have the courage to cross the line that would make Torry his – a disloyalty few of his kind ever survived – or would he live an eternity without love? BLOODRUNNERS Caught between two worlds, they will stop at nothing in their pursuit of justice…and love

Sprache:Englisch
Ausgabe:E-Buch Text