Richard Aczel How to write an Essay

Inhaltsangabe zu „How to write an Essay“ von Richard Aczel

This book is a practical, step-by-step guide to essay-writing for students of English. In seven fully illustrated chapters it leads the student through all the basic techniques essential to good essay-writing. These include: how to analyse essay questions; how to write an essay plan; how to construct persuasive arguments, well-structured paragraphs and convincing introductions and conclusions. There are also tips on how to avoid the most common mistakes of essay-writing and on how further to improve your essay-writing technique.

Ohne Wenn und Abfall

Ein Ratgeber für eine bessere Zukunft!

Aria_Buecher

Die Herzlichkeit der Vernunft