Rick Riordan The Kane Chronicles 3 - The Serpent's Shadow

Inhaltsangabe zu „The Kane Chronicles 3 - The Serpent's Shadow“ von Rick Riordan

Paperback. Pub Date :2013-05-01 Pages: 464 Language: English Publisher: Hachette US Hes baa-ack! Despite their best efforts. Carter and Sadie Kane cant seem to keep Apophis. the chaos snake. down. Now Apophis is threatening to plunge the world into eternal darkness. and the Kanes are faced with the impossible task of having to destroy him once and for all. Unfortunately. the magicians of the House of Life are on the brink of civil war. the gods are divided. and the young initiates of Brooklyn House stand almost alone against the forces of chaos. The Kanes only hope is an ancient spell that might turn the serpents own shadow into a weapon. but the magic has been lost for a millennia. To find the answer they need . the Kanes must rely on the murderous ghost of a powerful magician who might be able to lead them to the serpents shadow ... or might lead them to their deaths in th... (Quelle:'Flexibler Einband/07.05.2013')

Borst vom Forst

Regenbogentänzer
    BlueSunset

BlueSunset

• Die Chinesische Kalenderchallenge 2015/2016

Die Chinesische Astrologie. So erstellen Sie Ihr chinesisches Horoskop selbst.
    stebec

stebec