Rita Mae Brown Sneaky Pie For President

Inhaltsangabe zu „Sneaky Pie For President“ von Rita Mae Brown

It's an election year - and Sneaky Pie Brown is taking time out of her busy schedule writing bestselling mysteries to make a run for the big office! As the first feline to hit the White House since Socks Clinton, Sneaky Pie has an animal rights agenda that will keep ears perked and tails wagging all over the country. This is one election that no one will forget!

Stimme der Toten

Spannend, mit brisant-aktuellem Thema. Hatte nach dem Klappentext allerdings etwas anderes erwartet.

Tina06

Oxen. Das erste Opfer

Ein gelungener Auftakt zu einer spannenden Trilogie.

twentytwo

Die Attentäterin

jackiherzi

Sie zu strafen und zu richten

mareike91

Origin