Robert Asprin Hit or Myth

Inhaltsangabe zu „Hit or Myth“ von Robert Asprin

Witzig, spannend gut zu verstehen. Ich finde den Vierten Band der Myth Books einfach nur lesenswert

— Guenhwyvar
  • Myth Books: Hit or Myth

Hit or Myth

Guenhwyvar

30. March 2013 um 21:02

Of Course this Book is in english! Klappentext: King Roderick takes a powder-leaving Skeeve in his place to marry his homicidal fiancée Hemlock and face the tender mercies of Bruce, the mob's fairy godfather who wants Skeeve working for him... or not at all. On top of that, Aahz has taken a foced vacation, a two-ton demon has crush on Skeeve, and both Possiltum and Deva are about to be invaded. It looks like Skeeve has gotten himself into anozher fine myth... Wer gerne das ein oder andere Buch auf Englisch liest und einen Sinn für recht eigenartig anmutenden Humor hat, der ist mit den Myth Books von Robert Aspirin gut beraten. Meiner Meinung nach ist er sowas wie ein Stilvollerer Terry Pratchett (das soll jetzt nicht gegen Terry Pratchett gerichtet sein, ich lese seine Scheibenweltromane auch sehr gern).