Robert Cormier The Chocolate War

Inhaltsangabe zu „The Chocolate War“ von Robert Cormier

Does Jerry Renault dare to disturb the universe? You wouldn't think that his refusal to sell chocolates during his school's fundraiser would create such a stir, but it does; it's as if the whole school comes apart at the seams. To some, Jerry is a hero, but to others, he becomes a scapegoat - a target for their pent-up hatred. And Jerry? He's just trying to stand up for what he believes, but perhaps there is no way for him to escape becoming a pawn in this game of control; students are pitted against other students, fighting for honor - or are they fighting for their lives?

Luna und der Katzenbär lüften ein Geheimnis

ilkamiilka

Das Wunder der wilden Insel

Das Buch übermittelt so viel – und ist für Groß und Klein geeignet.

Eliza1991

Die Glücksbäckerei – Die magische Zeit