Robert Goddard Name to a Face

Inhaltsangabe zu „Name to a Face“ von Robert Goddard

When Tim Harding agrees to do a favour for a friend by bidding on his behalf for an antique ring at auction, little does he know of the secrets that tie the ring to three tragedies: the sinking of HMS Association off Scilly in 1707, a murder in Penzance 30 years later and the drowning of a journalist diving at the Association wreck site in 1999. (Quelle:'Flexibler Einband/07.04.2010')

Totenweg

Wunderbar atmosphärisch und sehr spannend!

Silbendrechsler

Schlüssel 17