Robert L. Cross The Hidden Power of Social Networks

Inhaltsangabe zu „The Hidden Power of Social Networks“ von Robert L. Cross

Helps managers discover how employees communicate and collaborate to get work done. This work also helps them identify ways they can influence these social networks to improve performance and innovation. It shows managers how to conduct a social network analysis of their organization. It is based on the study of sixty informal employee networks.

Das Café der Existenzialisten

cherisimo