Robin Hobb Ship of Magic

Inhaltsangabe zu „Ship of Magic“ von Robin Hobb

From the author of the classic Farseer trilogy, Ship of Magic is the first part of the Liveship Traders. Set in a land bordering the Six Duchies, Robin Hobb begins her epic of pirates, talking ships, magic, sea serpents, slave revolts, dashing heroes and bloody battles. (Quelle:'Onlinequelle/30.08.2012')

Stöbern in Fantasy

Die dreizehn Gezeichneten

Nenatie

Die Dämonenkriege

KlaasHarbour

Die Grimm-Chroniken (Band 1)

Caramelli

Blood Destiny – Bloodfire

Fantasievolle Story mit kleinen Schwächen.

SteffiFee

Der Schwarze Thron - Die Königin