Roger Hargreaves Mr. Nobody

Inhaltsangabe zu „Mr. Nobody“ von Roger Hargreaves

One day, Mr Happy is merrily walking along, when he comes across an extraordinary sight: a person who is, but isn't! Meet Mr Nobody - a person you can see right through, and who can't remember where he is from, or what he should be doing... Mr Happy decides to try and help his invisible new friend, and rid him of his misery - but is this possible? (Quelle:'Flexibler Einband/08.05.2014')

Krakonos

QueenSize

Die kleine Hummel Bommel und die Liebe

Total niedliche Geschichte

Leylascrap

Phantastische Tierwesen und wo sie zu finden sind

Skyline-Of-Books

Willy Puchners Fabelhaftes Meer