Ron Lim Anita Blake, Vampire Hunter

Inhaltsangabe zu „Anita Blake, Vampire Hunter“ von Ron Lim

Current queen of the book charts and soon to bethe star of her own television fi lm, best-selling author Laurell K. Hamilton's vampire hunter continues to take comics by storm! As THE LAUGHING CORPSE enters its haunting fi nal act, Anita Blake thinks she has the deadly voodoo priestess who's made her life hell dead to rights...but the necromancer is about to find out her nightmare's only just begun! Find outwhy everyone in America is talking about Anita!

Stöbern in Comic

Die Stadt der Träumenden Bücher - Buchhaim

kleeblatt2012

Das Tagebuch der Anne Frank

Irve

Timeless - Retter der verlorenen Zeit

Rikasbookshelf

Auweia!

Eine witzige Cartoonsammlung zum täglichen Schmunzeln. Einfach und genial!

DonnaVivi

Helden der östlichen Zhou-Zeit - Band 1