Rosalind Wiseman Boys, Girls & Other Hazardous Materials

Inhaltsangabe zu „Boys, Girls & Other Hazardous Materials“ von Rosalind Wiseman

Charlie Healy just wants a drama-free year, but it doesn't seem like she's going to get it. After surviving a middle school packed with mean girls, Charlie is ready to leave all that behind in high school. But then, on her very first day, she runs into her former best friend, Will, who moved away years ago. Now he's back, he's HOT, and he's popular. And he takes Charlie back into the danger zone of the popular crowd. But when a hazing prank goes wrong, Charlie has to decide where her loyalties lie.

Stöbern in Jugendbücher

Nur noch ein einziges Mal

violetbooklady

Piper Perish

BeautyBooks

Das Reich der Sieben Höfe – Flammen und Finsternis

Lesefee94

Schlaft gut, ihr fiesen Gedanken

Ein tiefsinniger Roman, der in seiner Einzigartigkeit aufblüht und erstrahlt!

Leyla1997

Im Zweifel tue nichts

Vorsicht ist das oberste Gebot.

Calipa

Herrscherin der tausend Sonnen