Ruth Rendell Piranha to Scurfy

Inhaltsangabe zu „Piranha to Scurfy“ von Ruth Rendell

Presents a collection of short stories that also includes two unpublished novellas. The first novella is a story about a man whose life, in a sense, is a book, one that marks a very significant moment in his relationship with his mother. The second novella explores a strange, erotic universe in a dream-like corner of rural England. (Quelle:'Flexibler Einband/30.08.2001')

München

Melanie_Grimm

Ein MORDs-Team - Band 19: Der Preis der Macht

Schlag auf Schlag geht es weiter!

engel-07

Woman in Cabin 10

GabiR

TICK TACK - Wie lange kannst Du lügen?

Ich habe mich beim Lesen schwer getan

Rosebud

Galgenhügel

Das Münsterland ist wirklich gut getroffen, die Handlung spannend, die Personen urig.

fredhel

Flugangst 7A