Sabine Both Love Divided by Two

Inhaltsangabe zu „Love Divided by Two“ von Sabine Both

Things are going well for Emma. She’s getting along brilliantly with her father, her friends, and Sascha. Everything could be so lovely. But then her father announces that he’s going to re-marry. And, what’s more, he’s marrying a woman with a daughter! Emma’s new step-sister Maya is the pits. To add insult to injury, she’s going to be in Emma’s class too. Well, thinks Emma, they’re bound to find her just as much of a pain as I do. But not a bit of it! Emma’s friends look up to Maya admiringly, and the boys’ eyes almost drop out of their heads. When Maya then starts trying it on with Sascha, Emma starts to lose her grip … Neuausgabe von ISBN 978-522-18073-3 in neuer Ausstattung. Reihen: “Freche Mädchen - freche Bücher!” / “Freche Mädchen - freches Englisch!”. Ab 12 Jahren

PALADERO - Die Reiter des Donners

Sternchenschnuppe

Wortwächter

Ladylike0

Stella Montgomery und die bedauerliche Verwandlung des Mr Filbert

EmmyL

Keine Angst vor Stinktieren (Bat und Thor 1)

Eine wunderschöne Geschichte von einem kleinen Jungen und seinem Stinktier.

Zanzarah

Nele rettet ein Pony

Kinderbuchkiste

Nur mal schnell das Faultier wecken

lustiges, spannendes Kinderbuch für alle Altersklassen

Diana182