Sadie Matthews Fire After Dark

Inhaltsangabe zu „Fire After Dark“ von Sadie Matthews

It started with a spark...§§Everything changed when I met Dominic. My heart had just been broken, split into jagged fragments that can jigsaw together to make me look enough like a normal, happy person.§Dominic has shown me a kind of abandonment I've never known before. He takes me down a path of pure pleasure, but of pain, too - his love offers me both lightness and dark. And where he leads me, I have no choice but to follow.§§Deeply intense and romantic, provocative and sensual, FIRE AFTER DARK will take you to a place where love and sex are liberated from their limits.

Die Farbe von Milch

Ein tolles, berührendes Buch!

Speckelfe

Die Summe aller Möglichkeiten

GabiR

Underground Railroad

Erschütternd und aufwühlend, dieses Buch wird mich noch eine Weile beschäftigen

Yolande

Ein Gentleman in Moskau

-nicole-

Sag den Wölfen, ich bin zu Hause

Eine sehr empfehlenswerte Lektüre.

klaraelisa

Das Haus ohne Männer

Nicht schlecht, hat mich aber auch nicht total vom Hocker gehauen

luluslibrary