Samuel R. Delany Triton

Inhaltsangabe zu „Triton“ von Samuel R. Delany

Triton, the outermost moon of Neptune, is a world of absolute freedom. A world where every wish can be fulfilled. But for Bron Helstrom, one of society's elite, life has lost its meaning. In a world of endless possibilities, Bron begins an odyssey to find the object of his elusive desire. An odyssey that will take him to earth, involve him in political intrigue and transform him completely from the man he once was. (Quelle:'E-Buch Text/31.10.2013')

Der letzte Herr des Waldes

Wirklich tief beeindruckendes Buch. - Was machen wir nur mit unserem Planeten?!

WJ050

Lass uns über Style reden

Nikki-Naddy

Mit anderen Augen

Wedma

Jagd auf El Chapo

Celine835

Ess-Medizin für dich

zum Schmökern und Tipps holen eine gute Quelle.

locke61