Sara Shepard Ruthless

Inhaltsangabe zu „Ruthless“ von Sara Shepard

Hanna, Spencer, Emily, and Aria are trying to move on and forget about their old friend Alison DiLaurentisand all the torture she put them through. They thought she was gone from their lives for good, but someone is keeping her spirit alive. Now A wants to ruin their pretty little livesor does A want to end them? Everyones favorite pretty little liars are back with a fresh four-book story arc filled with dark, new secrets and deadly plot twists.

Die Duftapotheke - Ein Geheimnis liegt in der Luft

Dufte Buch ;-): Spannend, magisch, geheimnisvoll ...

FrauTinaMueller

Perlinchen - Ich bin anders, na und!

Absolut süss!

ChristineChristl