Sarah Ockler Bittersweet

Inhaltsangabe zu „Bittersweet“ von Sarah Ockler

Once upon a time, Hudson knew exactly what her future looked like. Then a betrayal changed her life and knocked her dreams to the ground. Now she’s a girl who doesn’t believe in second chances, a girl who stays under the radar by baking cupcakes at her mom’s diner and obsessing over what might have been. So when things start looking up and she has another shot at her dreams, Hudson is equal parts hopeful and terrified. Of course, this is also the moment a cute, sweet guy walks into her life—and starts serving up some seriously mixed signals. She’s got a lot on her plate, and for a girl who’s been burned before, risking it all is easier said than done. It’s time for Hudson to ask herself what she really wants, and how much she’s willing to sacrifice to get it. Because in a place where opportunities are fleeting, she knows this chance may very well be her last.... (Quelle:'Fester Einband/03.01.2012')

Daniliesing

Daniliesing

17. October 2013 um 22:02

• Lesemarathon zum Welttag des Buches! (27.&28.04.)

litschi

litschi