Sarah Prineas Lost

Inhaltsangabe zu „Lost“ von Sarah Prineas

Conn's quest to save his city's magic has become urgent: his power stone is lost and Shadowmen, ruthless assassins, are stalking the city's people. But when Conn blows up Wizard Nevery's beloved home, he is banished by his own master. Determined to return and save Wellmet, he travels to Desh, a glittering city in the desert. (Quelle:'Fester Einband/07.05.2009')

Nevermoor

Lily911

PALADERO - Die Reiter des Donners

Sternchenschnuppe

Wortwächter

Ladylike0

Stella Montgomery und die bedauerliche Verwandlung des Mr Filbert

EmmyL

Keine Angst vor Stinktieren (Bat und Thor 1)

Eine wunderschöne Geschichte von einem kleinen Jungen und seinem Stinktier.

Zanzarah

Nele rettet ein Pony