Sebastian Haffner Churchill

Inhaltsangabe zu „Churchill“ von Sebastian Haffner

When Churchill died, one might have thought that it was not a man who was being borne to his grave, but British history itself - a resplendent, fortunate history whose last illustrious chapter Churchill himself had written almost a quarter of a century before. (Quelle:'Flexibler Einband/01.01.2003')

Stöbern in Biografie

Buchraettin

Der Lukas Rieger Code

blaues-herzblatt

Gegen alle Regeln

Bewegend - eine Geschichte von Liebe und Verlust!

SophLovesBooks

Ich bin mal eben wieder tot

Rahel1102

Ich liebe das Leben viel zu sehr

AmyJBrown