Simon Puttock Mouse's First Night at Moonlight School

Inhaltsangabe zu „Mouse's First Night at Moonlight School“ von Simon Puttock

It's Mouse's first day at Miss Moon's Moonlight School for all the small creatures of the night but she is VERY shy, too shy to even say hello. Luckily, with help from Miss Moon and her new friends Bat, Cat and Owl, a game of hide-and-seek makes Mouse feel right at home

Der zauberhafte Wunschbuchladen - Die wilden Vier

Wieder einmal ein super Band dieser zauberhaften Reihe!

sparkly_booksdream

Nevermoor