Sinead Moriarty Pieces of My Heart

Inhaltsangabe zu „Pieces of My Heart“ von Sinead Moriarty

Ava is juggling a life that seems to have too many pieces. First, there are her chalk-and-cheese daughters, Alison the angel and Sarah the tearaway. Then there's husband Paul. Unfortunately, he seems more interested in work than home - which might explain why her sex life is practically on life support.

Stöbern in Historische Romane

sommerlese

Die Farbe von Milch

hannipalanni

Die Fallstricke des Teufels

Fesselnder historischer Roman - unbedingte Leseempfehlung!

mabuerele

Der Ruf der Bäume

War mir leider zu abgedreht und schlagende Menschen kann ich nicht mögen. Vor allem nicht, wenn das romantisiert wird.

AmyJBrown