Sophie Kinsella Shopaholic and Baby

Inhaltsangabe zu „Shopaholic and Baby“ von Sophie Kinsella

Becky's life is blooming! She's working at London's newest fashion store, house-hunting with husband Luke and she's pregnant! She couldn't be more overjoyed - especially since discovering that shopping cures morning sickness. Everything has got to be perfect for her baby: from the designer nursery, to the latest, coolest pram.

Ein Engel für Miss Flint

eine herzerwärmende Geschichte

teretii

Rocket Boys. Roman einer Jugend.

Schmiesen

Der Weihnachtswald

Ein angenehm, stilles Buch, welches sehr gut in die Weihnachtszeit passt.

Freyheit

Die Farbe von Milch