Sophie Kinsella The Undomestic Goddess

Inhaltsangabe zu „The Undomestic Goddess“ von Sophie Kinsella

Samantha is a high-powered lawyer in London. She works all hours, has no home life, and only cares about getting a partnership. She thrives on pressure and adrenalin. Until one day, she makes a mistake. A mistake so huge, it will wreck her career. She goes into meltdown, flees London and finds herself in the middle of nowhere.

Der Gott jenes Sommers

jenvo82

Eine Liebe, in Gedanken

leselea

Kleine Feuer überall

Svenjas_BookChallenges

Kenia Valley

Großartige Geschichte über die damalige Highsociety Kenia's, aber auch über die Probleme zwischen den verschiedenen Völkern!

MeSa_90

Bis zum Himmel und zurück

Es ist aber ein Buch mit sehr viel Tiefgang, mit ab und zu etwas Komik, mit Ernst, Klugheit, Traurigkeit und so vieles mehr.

friederickesblog

Vier Pfoten am Strand