Steed Dölger Liefde - De bestimming van de mens

Inhaltsangabe zu „Liefde - De bestimming van de mens“ von Steed Dölger

Dit boekje schetst een nieuwe-tijds wereldbeeld. Naast muziek-, kleur- en energietherapieën wordt de weg van het hart, de persoonlijke lichtweg beschreven als weg van Liefde, gebed en meditatie, die tot herkenning van je eigen volkomenheid leidt.
Onder het lezen duik je als het ware in jouw spirituele wereld, waarin je jezelf als Lichtwezen ervaart en je bewust wordt van jouw eigen goddelijkheid.

Als je dit met je hart opneemt, herken je jouw vermogen om lief te hebben en voel je de helende en zalig makende kracht van de Liefde. De boodschap van dit boekje maakt blij, want de tijd van gelukzaligheid en verlossing is aangebroken.

Manchmal ist es federleicht

JuliB

Atlas Obscura

Ein wunderschöner Bildband

Amber144

Ohne Wenn und Abfall

Ein TOP Buch von einer wahnsinnig beeindruckenden Person!

ohnekrimigehtisabellanieinsbett

Das Sizilien-Kochbuch