Steed Dölger Liefde - De bestimming van de mens

Inhaltsangabe zu „Liefde - De bestimming van de mens“ von Steed Dölger

Dit boekje schetst een nieuwe-tijds wereldbeeld. Naast muziek-, kleur- en energietherapieën wordt de weg van het hart, de persoonlijke lichtweg beschreven als weg van Liefde, gebed en meditatie, die tot herkenning van je eigen volkomenheid leidt. Onder het lezen duik je als het ware in jouw spirituele wereld, waarin je jezelf als Lichtwezen ervaart en je bewust wordt van jouw eigen goddelijkheid. Als je dit met je hart opneemt, herken je jouw vermogen om lief te hebben en voel je de helende en zalig makende kracht van de Liefde. De boodschap van dit boekje maakt blij, want de tijd van gelukzaligheid en verlossing is aangebroken.

Heimatlos ist nicht gleich hoffnungslos: Sehnsucht einer jungen Frau 1944/2014

Lesestoff für die junge Generation.

annegretwinterberg

Homo Deus

Hararis Buch polarisiert, regt zum Nachdenken an und lässt kaum jemanden kalt.

Bellis-Perennis

Hillbilly-Elegie

DieBuchkolumnistin

The Brain

Tallianna

Warum wir es tun, wie wir es tun

Erfrischend anders!

Gucci2104